mercredi 18 avril 2012

Homemade decoration for home...

J'ai fait ça il y a quelques années. À l'origine c'était des tables basses Ikéa, le célèbre modèle "Lack" (à voir ici), que j'ai voulu relooker. Et puis, lorsque nous nous sommes installés dans notre maison, je n'ai pas eu le coeur de jeter mes tables basses customisées. Alors j'ai enlevé les pieds et je les ai transformées en tableaux ! Pas mal non, vous aimez ?

I made that a few years ago. At first it was small tables from Ikea, the famous reference "Lack" (you can see it here), that I wanted to relook. And then, when we moved into our house, I didn't have the heart to throw away my customized little tables. So I removed the feet and turned them into paintings ! No too bad, do you like ?



*
Tableaux faits main, avec des pin-ups imprimées à la maison, coupées une par une, puis collées au vernis-colle sur les plateaux de tables en recouvrant bien les bords...

Homemade paintings, made with pin-ups printed at home, cut one by one, then stuck with the varnish-glue on the table tops by covering the edges well...

3 commentaires :

LoveT. a dit…

Great Idea! Looks amazing :)

xoxo

Anonyme a dit…

I love pin-up style for decoration! It's so cute and fun!

Kisses!

Anonyme a dit…

Anonyme = LaReK, from Larekisses! Sorry, I forgot to sign.